Проект з ТМ "Гарна мама"

Спільно з компанією "Акцент" Інтернет-магазин дитячого одягу українських виробників Garnamama.com

реалізував програму корпоративної соціальної відповідальності по 600 садкам Києва та всіх дитячих садочках Чернігова, Черкас, Тернополя, Одеси, Львова та Дніпра.

Це 1000 дитячих садків.

Суть програми полягала в даруванні дітям та їхнім батькам журналів про дитячу моду, розмальовок, а садочкам бланків для щоденного запису меню.

Маркетолог клмпанії "Гарна мама", Маряна Равло каже: "Гарна мама" - не просто інтернет-магазин дитячого одягу. Це і соціальний проект, основна мета якого: показати українському споживачеві продукцію, що вироблена в Україні. Коли ми починали цю справу, то опитування споживачів показало, що мами знають 2-5 виробників дитячого одягу України, а їх в Україні понад 120! Тому ми працюємо і за допомогою компанії "Акцент" доносимо до українських батьків про проект, в якому зібрані всі виробники дитячоого одягу України. Нам є чим пишатись!"